alt alt

LAVAZZA & WOŚP

Marka Lavazza od 2021 roku regularnie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy (WOŚP), angażując się jako partner kolejnych Finałów. W ramach współpracy oferuje zarówno wsparcie finansowe, jak i działania zwiększające zaangażowanie społeczne. Ostatnimi laty Lavazza przekazywała darowizny finansowe, zapewniała kawę dla wolontariuszy i uczestników Finału oraz organizowała aukcje charytatywne

Najbliższy Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 26 stycznia 2025 roku. Centrum wydarzeń tradycyjnie będzie Warszawa, gdzie zorganizowane zostaną koncerty, strefy tematyczne i studio telewizyjne na błoniach PGE Narodowego. Tegoroczna zbiórka realizowana będzie pod hasłem „Gramy dla onkologii i hematologii dziecięcej!”. Motywem przewodnim 33. Finału WOŚP jest bezpieczeństwo i zdrowie dzieci. Uczestnicy Finału, wolontariusze oraz widzowie na całym świecie będą mogli wesprzeć ten cel, biorąc udział w kwestach, licytacjach oraz wydarzeniach towarzyszących​.

Lavazza, w ramach wsparcia 33. Finału zaplanowała m.in. doskonałą włoską kawę dla wszystkich wolontariuszy i uczestników Finału w ramach specjalnej kawiarni w strefie VIP studia telewizyjnego na błoniach PGE Narodowego w Warszawie obsługiwanej przez profesjonalnych baristów. W części studia dostępnej dla wszystkich uczestników Finału dostępna będzie również mobilnej kawiarenka, a także Pop-up cafe w strefie partnerskiej na błoniach stadionu. Dodatkowo, marka będzie oferowała darmową kawę dla wolontariuszy w sieci kawiarni partnerskich oraz zorganizuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla konsumentów. Lavazza opracowała również specjalną kawę finałową, wybraną osobiście przez Jerzego i Lidię Owsiaków w czasie ich wyjątkowej, pierwszej wizyty w Lavazza Training Center w Warszawie. Kawa Maliny w czekoladzie dostępna będzie dla uczestników Finału w studio telewizyjnym WOŚP oraz w wybranych lokalach sieci partnerskiej. W ciągu poprzednich edycji marka dostarczała tysiące filiżanek kawy i oferowała wyjątkowe przedmioty, jak kursy baristyczne czy filiżanki zaprojektowane przez Jurka Owsiaka, które trafiały na aukcje​. W tym roku firma również przygotowała aukcje pozwalające na wsparcie celu 33. Finału oraz zagłębienie się w wyjątkowe i uniwersum Lavazza:

  • Zestaw filiżanek Lavazza zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka
  • Kurs baristyczny w Lavazza Training Center w Warszawie
  • Voucher do uhonorowanej gwiazdką Michelin restauracji Nuta w Warszawie nalężącej do ambasadora marki Lavazza w Polsce – Chefa Andrea Camastry
  • Wyjątkowe kubki Lavazza z autografami znanych postaci ze świata kultury, polityki, showbiznesu, sportu itp.

Lavazza gorąco zachęca do licytowania!

Tegoroczne działania są kontynuacją misji społecznej odpowiedzialności, wpisując się w cel wspierania lokalnych społeczności​.

OBSŁUGA KLIENTA

Potrzebujesz pomocy? Sprawdź często zadawane pytania lub skontaktuj się z nami.

FLAGOWY SKLEP

Skosztuj autentycznego smaku kawy Lavazza w naszych sklepach.