alt alt

Zaświadczenie klienta: George Hammond

Opinie i sukcesy naszych partnerów.

George Hammond niedawno wymienił istniejące, rozpoznawalne w całym kraju rozwiązanie kawy na wynos, na Lavazza Coffee To Go na stacjach benzynowych Dover Priory i Deal. W czasie coraz częstszego sięgania po kawę „w drodze”, rozumieją jak ważne jest dostarczenie swoim klientom najlepszych rozwiązań.

Paul Lee, dyrektor finansowy George’a Hammonda mówi: „zawsze byliśmy pod wrażeniem wspaniałego smaku i wyjątkowości kawy Lavazza.” Kiedy inne marki zalewają rynek, poczuliśmy, że z Lavazzą możemy wyróżnić nasz sklep. Spodziewaliśmy się oporu spowodowanego wymianą dawno ustalonej marki, ale te obawy okazały się bezpodstawne. Gdy tylko klienci doświadczyli tego rozwiązania i spróbowali kawy, byli bardzo zadowoleni. Klienci byli bardzo zadowoleni z nowego rozwiązania. Właściwie, od początku jesteśmy pozytywnie zaskoczeni poziomem sprzedaży, szczególnie biorąc pod uwagę, że jest lockdown.”

Oferowanie klientom wspaniałą kawę zwiększy zakres każdego jedzenia na wynos. Jest to szczególnie podkreślone przez fakt, że ciepłe napoje to największa klasa produktów sprzedawanych na wynos w porze śniadaniowej. Paul zauważa znaczenie kawy, mówi: „to jest kluczowy produkt dla naszych klientów, nawet w dobie pandemii. Dobra kawa wspiera inne kluczowe kategorie, takie jak wypieki oraz jedzenie na wynos. W niedalekiej przyszłości wprowadzimy oferty łączone, aby jeszcze bardziej wzmocnić to oddziaływanie.”

  

Ważnym aspektem, który Paul brał pod rozwagę decydując się na zmianę dostawcy kawy, była potrzeba znalezienia partnera oferującego rozwiązania o niskim ryzyku, z obsługą klienta i wsparciem wyróżniającymi się na tle innych. Tak więc fakt, że Lavazza Coffee To Go nie wymaga przedpłaty za meble, ekspres, a produkty są dostarczane bezpłatnie, odegrał ważną rolę przy wyborze Lavazza jako nowego partnera. Dodatkowo Lavazza zapewnia efektywną instalację, rozległe szkolenie pracowników, ciągłe wsparcie serwisowe, darmowe materiały reklamowe oraz wachlarz narzędzi zlokalizowanych, aby pomóc osiągnąć pomyślne wyniki sprzedaży.

Mówi: „Sklepom, które szukają prostego rozwiązania dla pysznej kawy na wynos o niskim ryzyku, z całego serca polecam Lavazza jako partnera. Jest to produkt premium ze świetnym wsparciem. Instalacja jest prosta i poszła sprawnie, biorąc pod uwagę obostrzenia pandemiczne. Wsparcie marketingowe jest fantastyczne, zwłaszcza zorganizowanie przez Lavazzę poranka z darmową kawą, w ramach promocji nowego rozwiązania.